Fabresa powstała w 1960 roku w Lucena del Cid (Castellón) z zamiarem dostarczenia rozwiązań ceramicznych na małą skalę. Kilka lat temu firma zdecydowała się na nowy kierunek, wdrażając strategie ekspansji międzynarodowej łączący aktualne trendy estetyczne i potrzeby rynku. W tym systemie Klient jest naszym największym atutem.

Połączenie tego z procesem testowania, przeprowadzonym przez Institute for Ceramic Technology (jedynym akredytowanym centrum w Hiszpanii do tego rodzaju testów), sprawia, że produkty Fabresa są konkurencyjne w stosunku do najlepszych produktów ceramicznych na świecie.

Podstawą filozofii marki Fabresa jest silne przywiązanie do jakości produktu i najwyższego standardu obsługi klienta. Zbadała ona potrzeby rynku, aby mogła się do niego dostosować i przewidzieć zmiany w otoczeniu rynkowym. Firma uważa, że ich Klienci są “partnerami”.

W ramach polityki operacyjnej firma Fabresa przykłada szczególną wagę do ochrony środowiska. Z tego powodu stale ulepsza proces produkcyjny, aby zminimalizować wpływ, jaki może on wywrzeć na środowisko. Stosuje się podwójne procesy wypalania, które nie tylko są nieszkodliwe dla środowiska, ale także gwarantują produkty wysokiej jakości.